Zarząd ZZPRC ZAT S.A. z okazji pięciu lat funkcjonowania
Pracowniczego Programu Emerytalnego w Grupie Azoty S.A. ogłasza
KONKURS
ze znajomości zasad funkcjonowania PPE
w Grupie Azoty S.A.
Szanowni Państwo, pracownicy Grupy Azoty S.A.,
w październiku mija pięć lat, gdy z inicjatywy Zarządu Związku Zawodowego Pracowników Ruchu Ciągłego popartej pełnym zaangażowaniem, mamy możliwość gromadzić i inwestować środki na nasze przyszłe emerytury w Pracowniczym Programie Emerytalnym (PPE).
Podpisanie umowy zakładowej, które odbyło się 20.06.2012 roku, poprzedzały wielomiesięczne negocjacje i postępowanie przetargowe, w wyniku którego PPE w Grupie Azoty S.A. zarządza TFI PZU S.A.
Z tej okazji w ramach zabawy, a także dla przypomnienia zasad funkcjonowania Pracowniczego Programu Emerytalnego Zarząd ZZPRC ogłasza konkurs.
Pytania konkursowe przygotował Pan Łukasz Wolski Ekspert ds. Programów Emerytalno- Oszczędnościowych TFI PZU S.A.
1. Jaki jest minimalny staż pracy, dający pracownikowi prawo przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego Grupy Azoty S.A.?
2. Jaka jest minimalna wysokość składki dodatkowej, jaką może zadeklarować uczestnik PPE Grupy Azoty S.A.?
3. Jak nazywa się dokument, który powinien złożyć pracownik, gdy chce przystąpić do PPE?
4. Jaka jest wysokość składki podstawowej, finansowanej przez pracodawcę w PPE Grupy Azoty S.A.?
5. Jaki jest limit składek dodatkowych, jaki można odprowadzić do PPE w 2017 roku?
6. Kiedy nastąpiło wpisanie PPE Grupy Azoty S.A. do rejestru Pracowniczych Programów Emerytalnych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego? (Proszę podać dokładną datę).
7. Ile subfunduszy dostępnych jest w ramach Modelu indywidualnego w PPE Grupy Azoty S.A.?
8. Kiedy, zgodnie z ustawą o PPE, uczestnik może dokonać wypłaty środków ?
9. Ile modeli wpłat (modeli inwestowania) dostępnych jest w PPE Grupy Azoty S.A.?
10. Jaką literą oznaczone są jednostki uczestnictwa nabywane przez uczestników PPE Grupy Azoty S.A.?
(Jednostki jakiej kategorii nabywane są przez uczestników w ramach PPE Grupy Azoty S.A.?)
Odpowiedzi na zadane pytania można przesyłać e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w formie papierowej do biura związku do dnia 10 listopada 2017 r.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z podaniem prawidłowych odpowiedzi nastąpi 15 listopada 2017 roku.
Nagrodami w konkursie będą trzy dwuosobowe zaproszenia na „andrzejkową zabawę integracyjną” organizowaną przez ZZPRC w dniu 25 XI 2017 roku.
Zwycięzcy konkursu podczas zabawy otrzymają również upominki ufundowane przez Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A.
W przypadku przesłania większej liczby poprawnych odpowiedzi, 15 XI 2017 roku o godz. 12.00 w biurze Związku budynek F-15, nastąpi losowanie trzech podwójnych zaproszeń spośród osób poprawnie odpowiadających.
Poprawne odpowiedzi oraz lista zwycięzców konkursu zostaną opublikowane na internetowej stronie związku.
W konkursie nie mogą brać udziału członkowie Zarządu ZZPRC oraz pracownicy obsługujący PPE w Spółce.
Życzymy udanej zabawy i zachęcamy do odwiedzania strony internetowej związku www.zzprctarnow.pl , gdzie w zakładce Pracowniczy Program Emerytalny znajdziecie Państwo wiele podpowiedzi.
Kartę z pytaniami konkursowymi można pobrać tutaj.
Zarząd ZZPRC